Meny
Regnskap
Søk

FRANCHISETILBUD

STEG 1
Finn et lokale til leie
STEG 2
Ta kontakt med møbelprodusenter
STEG 3
Signer leiekontrakt med kjøpesenteret
STEG 4
Bestill møbler
STEG 5
Finn ansatte
STEG 6
Kjøp inn nødvendig produktlager
STOR ÅPNING!
SE ALTERNATIVER

Hvorfor Aromatic •89• Franchise?

Frigjør ditt potensial med Aromatic •89•, et ledende merke innen luksuriøse duftprodukter i hele Europa.


Nøkkelfordeler:

Høye fortjenestemarginer: Nyt betydelige fortjenester med våre premiumprodukter, som sikrer sterke avkastninger på investeringen din.

Eksklusive produkter: Tilby produkter av høy kvalitet som hjemmedufter, bilparfymer, lys, kosmetikk og parfymer, alle laget i Litauen som kundene elsker, noe som driver gjentatte kjøp for virksomheter.

Omfattende støtte: Få full opplæring og kontinuerlig støtte for å sikre at bedriften din blomstrer.

Merkevarekjennskap: Utnytt kraften i et respektert merke for å tiltrekke kunder og skille deg ut i markedet.

Fleksibel investering: Velg blant tilpassbare franchisepakker skreddersydd til budsjettet og forretningsmålene dine, noe som gjør det enkelt å starte reisen din med Aromatic •89•.


Bli med på suksessen

Bli partner med Aromatic •89• og bygg en lønnsom virksomhet støttet av en bevist modell og et sterkt merkevareomdømme.

Suksess i Europa

Aromatic •89•-franchiser i Litauen, Latvia, Polen og nå Spania nyter allerede godt av vår dokumenterte forretningsmodell.

Vi er stolte av å ha totalt 22 franchisebutikker i disse landene – og tallet vokser.


Suksesshøydepunkter:

Litauen: 10 blomstrende butikker der våre partnere leder luksusduftmarkedet, bygger lojal kundebase og oppnår sterk omsetning.

Polen: 8 suksessrike butikker demonstrerer appell og styrke i vårt premium merke, med jevn vekst og gode fortjenestemarginer.

Latvia: 3 franchiser i store kjøpesentre leverer fremragende resultater og viser høy etterspørsel.

Spania: En nylig åpnet butikk markerer vårt inntog i Vest-Europa og fremhever merkets internasjonale tiltrekningskraft.


Dette kan bli din suksesshistorie

Utforsk våre fleksible franchise‑alternativer – fra fullskala butikker til boutique‑konsepter. Bli med i Aromatic •89•‑nettverket og start din suksesshistorie i dag.

Franchise Alternativer

Kjøpesenter
Se mer
Vanlig butikk
Se mer
Shopping Kiosk
Se mer

Shoppingkiosk

Kiosk Krav:

• Minst 6 m² kioskareal

• Alle produktkategorier i butikken

• Kiosken må ligge i et offisielt kjøpesenter

• Kioskens innredning skal følge vår merkevarebok og gitt visualisering

• Kiosken må ha et ekstra område for kunder

• Det er et krav å dele ut duftblad til forbipasserende kunder ved kiosken


Minimum 25 000€ investering kreves.

Send inn søknad nå

Vanlig butik

Butikk Krav:

• Minst 25 m² butikkareal

• Minst 6 m² av området for skyltfönster/entré

• Alle produktkategorier må være tilgjengelige i butikken

• Butikkens innredning skal følge vår merkevarebok og gitt visualisering

• Mulighet for å bli hentepunkt

Plasskrav:

• Tett befolket område med over 30 000 innbyggere innen 10 km radie fra butikken

• For å åpne en andre butikk innen 15 km radie må befolkningen være over 130 000


Minimum 35 000€ investering kreves.

Send inn søknad nå

Kjøpesenter

Butikk Krav:

• Minst 20 m² butikkareal

• Alle produktkategorier må være tilgjengelige i butikken

• Butikken må ligge i et offisielt kjøpesenter

• Butikkens innredning skal følge vår merkevarebok og gitt visualisering

• Minimum 2 ansatte kreves for å jobbe heltid

• Ansatte jobber i henhold til Konsulentens håndbok

• Åpent hver dag i uken (med mindre det er landets/kjøpesenterets policy)

• Mulighet for å bli hentepunkt


Minimum 50 000€ investering kreves.

Send inn søknad nå

Franchise Kart

Litauen

Per nå er det 10 franchiser 


Polen

Per nå er det 8 franchiser 

Markedspotensial for 70+ butikker

Latvia

Per nå er det 3 franchiser 

Markedspotensial for 15+ butikker

Ukraina

Per nå er det 1 franchiser 

Markedspotensial for 100+ butikker

Spania

For øyeblikket finnes det 1 franchise.

Markedspotensial for over 70 butikker.

Ofte stilte spørsmål

Hvor lang tid tar det fra start til butikken er oppe og går?

Når det er tatt en endelig beslutning om å reservere en bestemt plassering for å åpne en butikk og franchiseavtalen er signert, har du en frist på 3 måneder, ellers vil plasseringen bli tilgjengelig for reservasjon igjen.

Må jeg betale royalty avgift? Hvilke avgifter finnes det?

Nei, Aromatic •89• Franchise krever ingen royaltyavgift fra omsetningen. Kun en engangs franchisebetaling på 3000 € for know-how og bruk av logo. Hvis du planlegger å åpne en annen butikk, vil denne avgiften være 1500 €, kun for bruk av merkenavnet.

Hva inkluderer investeringsbeløpet?

Alle investeringsalternativer inkluderer:

  • Møbel-/kiosk kostnad
  • Leie av lokasjon
  • Installasjonskostnad
  • Kassaapparat kostnad + installasjon
  • Lagerkostnad

Prisene avklares under konsultasjonen.

Hva er tilbakebetalingen for franchisevirksomheten?

I gjennomsnitt tilbakebetaler en franchise sin opprinnelige investering innen 2-3 år, forutsatt at beliggenheten har jevn kundetrafikk og at ansatte følger retningslinjene i Konsulentens Håndbok.

Hvordan er produktprisene for franchiseeieren?

Franchise Eiere kjøper produkter til eksklusive priser, som fastsettes etter konsultasjon med franchiseutviklingssjefen. Fortjenestemarginene kan nå opptil 90%.

Får ansatte opplæring?

Ja, ansatte har rett til Aromatic •89• opplæringsmateriale om produkter, dufter og duftnoter for å bedre forstå og kunne hjelpe kundene.

Kan jeg selge andre produkter i butikken?

Nei, det er forbudt å selge andre produkter i en Aromatic •89• franchisebutikk.

Har dere et lagerstyringssystem?

Ja, hvis franchisen bruker et bestemt kassaapparatsystem, har vi et internt lagerstyringssystem med automatisk påfyllingsmulighet. Du kan se sanntids lagerinformasjon og salgsstatistikk.

Hvem håndterer markedsføringen for franchisen?

Rabatter og markedsføringsløsninger må diskuteres med hovedkontoret i Klaipėda, Litauen, og beslutningene må bekreftes.

Hvilken støtte kan jeg forvente fra Aromatic •89•?

Selskapet er like investert i suksessen til hver franchise som franchiseeieren. For å støtte franchisetakere tilbys følgende verktøy og ressurser:


Operasjonell know-how: Veiledning om effektive taktikker for fysiske lokasjoner, inkludert kundesamhandlinger og duftanbefalinger for å maksimere tiltrekningen.

• Månedlig markedsføringsbudsjett: Et dedikert markedsføringsbudsjett for å støtte lokale kampanjer og drive kundetrafikk til franchisebutikken.

• Produkttesting: Utstillingsprodukter for at kunder skal kunne oppleve og teste, slik at de kan engasjere seg fullt ut med merkevarens tilbud.

• Sesongbaserte markedsføringsmaterialer: Månedlige oppdateringer av markedsføringsplakater med nye produktfokus eller sesongbaserte kampanjer, som sikrer friskt og relevant innhold for kundene.

• Ansattopplæring: Omfattende opplæringsprogrammer utformet for å gi ansatte de nødvendige ferdighetene for å øke salget og gi eksepsjonell kundeservice.


Disse verktøyene er rettet mot å hjelpe franchisetakere med å oppnå suksess gjennom sterkt kundengasjement og effektive markedsføringsstrategier.

Bli franchise eier